Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków. 
§ 25 
1. Obywatele przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków przez Prezesa Izby, Zastępcę Prezesa lub upoważnionych pracowników w poniedziałki od godz. 10.00 do godz. 16.30, w pozostałe dni robocze od godz. 10.00 do godz. 15.00. 
2. W przypadku, gdy dzień wyznaczony do przyjmowania w sprawach skarg i wniosków jest dniem ustawowo wolnym od pracy, obywatele są przyjmowani w następnym dniu roboczym. 
3. Ogłoszenie o dniach i godzinach przyjęć obywateli przez osoby wymienione w pkt 1 powinno być wywieszone w widocznym miejscu w siedzibie Izby oraz w jej Zespołach. 
§ 26 
1. Naczelnicy Wydziałów i Kierownik Biura obowiązani są przyjmować obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy. 
2. Skargi i wnioski mogą być wnoszone na piśmie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. 
§ 27 
1. Wszystkie skargi i wnioski skierowane do Izby podlegają wpisowi do rejestru skarg i wniosków prowadzonym w Biurze Izby. 
2. Rejestrowanie oraz kontrole terminowego załatwiania skarg i wniosków Kierownik Biura powierza imiennie wyznaczonemu pracownikowi. 
§ 28 
Kierownik Biura oraz Naczelnicy Wydziałów są zobowiązani do:  
1/ zapewnienia należytej organizacji załatwiania skarg i wniosków, 
2/ sprawowania bieżącego nadzoru nad załatwianiem skarg i wniosków. 
  			
 
  
 Odsłon dokumentu: 120438728 Poprzdnie wersje tego dokumentu: 			2012-07-17 11:08, 
			
  
 |