Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków.
§ 25
1. Obywatele przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków przez Prezesa Izby, Zastępcę Prezesa lub upoważnionych przez Prezesa pracowników w poniedziałki każdego tygodnia w godzinach od 10.00 do 15.00.
2. W przypadku, gdy dzień wyznaczony do przyjmowania w sprawach skarg i wniosków jest dniem ustawowo wolnym od pracy, obywatele są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
3. Ogłoszenie o dniach i godzinach przyjęć obywateli przez osoby wymienione w pkt 1 powinno być wywieszone w widocznym miejscu w siedzibie Izby oraz w jej Zespołach.
§ 26
1. Naczelnicy Wydziałów i Kierownik Biura obowiązani są przyjmować obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy.
2. Skargi i wnioski mogą być wnoszone na piśmie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
§ 27
1. Wszystkie skargi i wnioski skierowane do Izby podlegają wpisowi do rejestru skarg i wniosków prowadzonym w Biurze Izby.
2. Rejestrowanie oraz kontrole terminowego załatwiania skarg i wniosków Kierownik Biura powierza imiennie wyznaczonemu pracownikowi.
§ 28
Kierownik Biura oraz Naczelnicy Wydziałów są zobowiązani do:
1/ zapewnienia należytej organizacji załatwiania skarg i wniosków,
2/ sprawowania bieżącego nadzoru nad załatwianiem skarg i wniosków.
Odsłon dokumentu: 120435036 Poprzdnie wersje tego dokumentu: 2015-03-04 10:47,
|