|
2007 - planowane szkolenia
|
|
|
Autor:
|
BIP Admin |
Dodane przez:
|
BIP Admin |
Data utworzenia:
|
2006-05-10 08:45 |
Data modyfikacji:
|
2007-07-23 01:07 |
Data publikacji:
|
2007-07-23 01:07 |
Wersja dokumentu:
|
9 |
|
RAMOWY PLAN SZKOLEŃ 2007
I. Plan szkoleń pracowników jednostek samorządu terytorialnego.
Tematyka szkolenia
|
Osoby objęte szkoleniem |
Zasady uchwalania i wykonywania budżetu, omówienie instytucji absolutorium, zasad odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz prawa zamówień publicznych
|
przewodniczący rad, przewodniczący komisji rewizyjnych rad oraz przedstawiciele organów wykonawczych j.s.t |
Zasady uchwalania i wykonywania budżetu, omówienie instytucji absolutorium, zasad odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz prawa zamówień publicznych
|
radni Gmin Brańsk, Rudka oraz Miasta Brańsk |
Zmiany w systemie finansów publicznych po 1 stycznia 2007 r.
|
skarbnicy j.s.t |
Sprawozdawczość budżetowa – zmiany przepisów o sprawozdawczości budżetowej, problemy , poprawność i ocena zarówno sprawozdań kwartalnych jak i opisowych
|
skarbnicy j.s.t |
Sporządzanie sprawozdań finansowych JST i ogólne zasady rachunkowości budżetowej
|
j.w. |
Budżet JST, uchwala budżetowa oraz klasyfikacja budżetowa – zmiany i zastosowanie, w szczególności w kontekście ujmowania w budżecie środków unijnych.
|
j.w.
|
Zamówienia publiczne –Prawo zamówień publicznych, nowelizacja ustawy
|
Pracownicy j.s.t.
|
Sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych samorządowych osób prawnych, forma organizacyjna jednostek sektora finansów publicznych w kontekście posiadania osobowości prawnej tych jednostek
|
Pracownicy j.s.t |
Podatki i opłaty lokalne w świetle obowiązujących przepisów.
|
Pracownicy j.s.t |
Opracowywanie projektów uchwał organów stanowiących JST w sprawach
podatkowych.
|
Pracownicy j.s.t. |
Egzekucja administracyjna – należności podatkowe, do których stosuje się przepisy działu III ustawy – Ordynacja podatkowa |
Pracownicy j.s.t |
II. Plan szkoleń pracowników Regionalnej Izby Obrachunkowej
L.p. |
Tematyka szkolenia |
Osoby objęte szkoleniem |
1 |
Akty prawne:
– ustawa o finansach publicznych z 30 czerwca 2005 r. po nowelizacji z dnia
8 grudnia 2006 r.
– ustawa o podatkach i opłatach lokalnych
- ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
– prawo zamówień publicznych
- kodeks pracy (BHP i inne)
- rachunkowość i sprawozdawczość budżetowa
– inne, w miarę ukazywania się przepisów wykonawczych i innych regulujących
sprawy objęte nadzorem i kontrolą rio.
|
1) członkowie Kolegium RIO
2) inspektorzy Wydziału Kontroli
3) specjaliści Wydziału Informacji, Analiz
i Szkoleń
4) inni pracownicy – stosownie do zakresu
czynności
|
2 |
Omówienie rezultatów finansowych działalności kontrolnej regionalnych izb obrachunkowych. – podstawowe zasady sprawozdawcze
|
3 |
Omówienie przyjętych na 2007 r. programów kontroli koordynowanych.
|
4 |
Wdrażanie standardów kontroli prowadzonych przez regionalne izby obrachunkowe.
|
5 |
Nauka obsługi programów komputerowych , w tym programu Bestia@
|
Odsłon dokumentu: 120438488 Poprzdnie wersje tego dokumentu: 2008-04-24 12:33,
2007-07-23 01:04,
2007-07-23 01:04,
2007-07-23 01:03,
2007-07-23 01:00,
2006-05-10 08:51,
2006-05-10 08:50,
2006-05-10 08:49,
2006-05-10 08:47,
|
|